Kilkaset butelek różnego rodzaju wód mineralnych, źródlanych i leczniczych wydobywanych na terenie Małopolski rozdano w pociągach KMŁ kursujących na trasie SKA3. Oprócz „płynnego skarbu” pasażerowie otrzymali także przepięknie ilustrowany magazyn „Woda to skarb” w całości poświęcony tematowi wód mineralnych, miejscom ich wydobycia oraz właściwościom jakie posiadają.
W ramach prowadzonej kampanii informacyjnej 6 października przedstawiciele Małopolski uczestniczyli także w Ogólnopolskiej Konferencji Producentów Wód i Napojów w Rytrze, gdzie prowadzili szeroko zakrojoną akcję informacyjną skierowaną do regionalnych producentów.
Małopolska jest niekwestionowanym liderem, pod względem występowania i wydobywania wód mineralnych i leczniczych w kraju. Stanowią one jedno z największych bogactw naturalnych województwa. Najnowsza kampania promocyjna pokazuje, że wody z regionu są unikatowe, mają doskonały rodowód oraz szerokie spektrum stosowania. Możemy je pić, stosować do kąpieli leczniczych oraz używać do inhalowania dróg oddechowych. Obecnie niezwykle popularne są także wysokiej jakości kosmetyki produkowane na bazie regionalnych wód mineralnych.
W ramach kampanii przeprowadzona została ogólnopolska kampania outdorowa. W sumie ponad 90 billboardów promujących małopolskie wody znalazło się w Warszawie, Katowicach, Rzeszowie, Krakowie oraz w całej Małopolsce. Kampanii towarzyszy także specjalny lifestylowy magazyn „Woda to skarb” oraz specjalny serwis Kraina wód, który jest praktycznym przewodnikiem po małopolskich wodach mineralnych, źródlanych i leczniczych. Prezentuje właściwości poszczególnych wód, ich oddziaływanie na organizm oraz wskazuje, jak wybrać odpowiednią dla siebie wodę do picia czy wsparcia leczenia różnych schorzeń.
opr.s/
07.10.2017 | Czytano: 103
Woda z Małopolski w pociągach KMŁ
Gazowane i niegazowane, wysoko i niskozmineralizowane, źródlane i lecznicze – butelki takich wód mineralnych wydobywanych w Małopolsce trafiły do rąk pasażerów podróżujących pociągami Kolei Małopolskich na trasie Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej z Krakowa do Tarnowa. Wszystko w ramach kolejnej odsłony kampanii „Kraina Wód” promującej bogactwo oraz właściwości małopolskich wód mineralnych.
Źródło UMWM
Komentarze
Reklama