Sobota, 21 grudnia | Imieniny: Tomasza, Piotra, Tomisława
04.04.2019 | Czytano: 147

Sądeckie podbiło Łódź i Katowice i to jeszcze nie koniec

Stoisko SĄDECKIE podczas XXV Targów – Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR w Łodzi odwiedziło ponad dziesięć tysięcy osób. Pracownicy Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu oraz przedstawiciele branży turystycznej z naszego regionu promowali tam Sądecczyznę i jej największe atrakcje.

Sądeckie podbiło Łódź i Katowice i to jeszcze nie koniec
Podobnie było podczas XXV Międzynarodowych Targów Turystyki GLOBALNIE w Katowicach. Obie imprezy odbyły się marcu.

- Targi są bardzo dobrą okazją do prezentacji atrakcji turystycznych Ziemi Sądeckiej – mówi Andrzej Zarych, dyrektor Biura Promocji Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu. ‑ Na stoisku byli z nami przedstawiciele hoteli, ośrodków, sanatoriów i organizacji turystycznych. Dzięki prezentacji na targach, wielu turystów wybiera właśnie nasz region na spędzenie wakacji lub ferii zimowych.

Na sądeckim stoisku w Łodzi nie zabrakło regionalnych marek. Odwiedzający mieli możliwość degustacji wód mineralnych: Kryniczanka, Muszynianka, Piwniczanka i naturalnych tłoczonych soków owocowych z Tłoczni Maurer.

W Łodzi byli z nami: Krynicka Organizacja Turystyczna, Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju, Ośrodek Wczasowy Hajduczek z Krynicy-Zdroju, Sanatorium Uzdrowiskowe Limba z Piwnicznej-Zdroju, Uzdrowisko Wapienne.

W Katowicach, Sądeckie otrzymało II nagrodę za Najlepsze stoisko targowe. Towarzyszyli nam: Krynicka Organizacja Turystyczna, Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju, Gospodarstwo Pasieczne SĄDECKI BARTNIK, Uzdrowisko Krynica-Żegiestów S.A., Uzdrowisko Wapienne.

- Można było degustować wody mineralne dostarczone przez Kryniczankę, Muszyniankę, Piwniczankę oraz naturalnie tłoczone soki owocowe z Tłoczni Maurer – dodaje Ewa Mrózek z Biura Promocji SP w Nowy Sączu. – Wielką atrakcją była też degustacja naturalnych lodów od Lodziarni FLORENCJA z Piwnicznej/Krynicy. Odwiedzający targi byli zachwyceni zarówno smakiem lodów, jak i formą ich podania. Tajemnicą sukcesu FLORENCJI jest to, że do produkcji wyrobów wykorzystuje naturalne składniki, bez konserwantów i barwników.

W tym roku stoisko SĄDECKIE będzie jeszcze promowało nasz region w Szczecinie (PIKNIK NAD ODRĄ, 11-12 maja), Lublinie (LUBELSKIE TARGI TURYSTYCZNE, 24-26 maja) i Nadarzynie pod Warszawą (WORLD TRAVEL SHOW, 18-20 października).

(olsz)

Fot. Biuro Promocji Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Partnerzy malopolskaonline.pl