- Po raz pierwszy certyfikat udało się nam uzyskać w roku 2010 na trzy lata. W tym roku ocena została przeprowadzona ponownie i została zakończona przyznaniem kolejnego certyfikatu, również ważnego przez trzy lata - czyli do roku 2016 - wyjaśnia Joanna Sieradzka.
Rzecznik prasowa KPR przypomina, że norma jakości obejmuje całość usług świadczonych przez Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, czyli: zarządzanie świadczeniem usług ratownictwa medycznego, transport sanitarny, transport neonatologiczny, medyczne zabezpieczania imprez, świadczenia ambulatoryjnej specjalistycznej opieki zdrowotnej oraz świadczenia ambulatoryjne i wyjazdowe podstawowej opieki zdrowotnej.
Normy ISO określane są przez Międzynarodową Organizację Normalizacyjną. Firma, która stara się certyfikat, musi przejść szereg surowych kontroli i spełnić bardzo wysokie wymagania dotyczące m.in.jakości organizacji pracy, zarządzania oraz świadczonych usług.
opr. s/
03.09.2013 | Czytano: 146
Krakowskie Pogotowie Ratunkowe otrzymało certyfikat ISO 9001:2008
Krakowskie Pogotowie Ratunkowe po raz kolejny otrzymało certyfikat ISO 9001:2008. Dokument ten jest gwarantem wysokiej jakości usług świadczonych przez pogotowie.
Źródło Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
Komentarze
Reklama