Gemini Holding nagrodzony został w dwóch kategoriach. Gemini Park Tarnów zostało nagrodzone w kategorii THE BIGGEST CHALLENGE za proces rekomercjalizacji i rearanżacji 11 000 m2 przestrzeni handlowej, w funkcjonującym centrum handlowym. Natomiast wśród zwycięzców w kategorii DZIAŁANIA I STRATEGIA CSR ROKU znalazło się Gemini Park Bielsko-Biała ze swoją pionierską inicjatywą otwartego mini-centrum nauki Science Point 2.0.
Nagroda dla Gemini Park Tarnów została przyznana za przeprowadzenie udanego procesu rekomercjalizacji i działania w obliczu wyzwania, z jakim musiała zmierzyć się cała branża pod koniec 2021 roku, kiedy decyzję o wycofaniu się z Polski podjęła sieć Tesco. Zmiana wiązała się dla Gemini Park z koniecznością korekty planów komercjalizacyjnych w okresie tuż przed Bożym Narodzeniem oraz modernizacją około 25 proc. powierzchni handlowej centrum. Wycofanie się sieci Tesco z Polski stało się katalizatorem zmian dla centrum. W efekcie podjętych działań w centrum zagościł jeden z pięciu najnowocześniejszych hipermarketów sieci Carrefour w Polsce, a portfolio Gemini Park Tarnów poszerzyło się o 9 uznanych brandów w tym TkMaxx, HalfPrice, Pumę, Homla, Esotiq, Unisono oraz iSpot. W rezultacie centrum osiągnęło 100% poziom komercjalizacji i umocniło swoją pozycję lidera w regionie.
Natomiast nagroda przyznana dla Gemini Park Bielsko-Biała stanowi wyraz uznania dla pionierskiej idei otwartego mini-centrum nauki w obiekcie retail, łączącego nowoczesną formułę multimedialnej i multisensorycznej zabawy z edutainment. Nagrodzony Science Point 2.0. jest rozszerzonym formatem unikalnego projektu edukacyjno-kulturalnego, cieszącego się ogromną popularnością wśród mieszkańców regionu. Druga odsłona oferowała ponad 5-krotnie większą powierzchnię obejmującą aż 3 unikatowe wystawy, składające się z blisko 100 eksponatów, pod wspólną nazwą: „Zobaczyć. Dotknąć. Zrozumieć”, a także cykl warsztatów i zajęć dydaktycznych. Powodzenie rozszerzonej formuły bezpłatnego centrum nauki, z którego w 2023r. skorzystało blisko 35 tys. osób, doprowadziło do wdrożenia idei Science Point jako stałego elementu strategii CSR dla całego regionu. Dostępne dla wszystkich mini-centrum nauki poprzez zabawę powstało w ramach interdyscyplinarnego partnerstwa pomiędzy Uniwersytetem Bielsko-Bialskim oraz UM Bielska-Białej.
– Zdobycie dwóch statuetek w prestiżowym konkursie PRCH RETAIL AWARDS to dla nas niewątpliwy powód do dumy, ale również wyraźny sygnał, że nasze działania są doceniane przez branżę. Aktywne podążanie za trendami i potrzebami zmieniającego się rynku to wyróżniki Gemini Holding, za sprawą których zarówno firma, jak i zarządzane przez nią trzy centra handlowe są od lat zauważane i doceniane przez całą branżę retail. Wsłuchujemy się w potrzeby lokalnej społeczności i dążymy do wdrażania projektów, które z jednej strony precyzyjnie sprostają oczekiwaniom klientów, a z drugiej – umocnią naszą pozycję lidera w regionie. Zarówno rekomercjalizacja powierzchni po Tesco w Tarnowie, jak i unikalne centrum nauki w Gemini Park Bielsko-Biała to projekty, które wymagały od nas świetnej znajomości rynku i trendów, elastyczności i zaangażowania – podkreśla Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.
O Gemini Holding
Gemini Holding to wielokrotnie nagradzana, zorientowana na nowoczesne inwestycje polska firma deweloperska, która od ponad 30 lat z sukcesem rozwija swoje portfolio, a także wspiera największych graczy rynkowych w realizacji inwestycji.
Spółka jest jednym z pionierów rodzimego rynku handlowego, stojąc za projektami deweloperskimi takich marek jak m.in. Géant, Carrefour, Tesco, Lidl czy McDonald’s. Od ponad dekady Gemini Holding rozwija także własne portfolio, tworząc sieć centrów handlowych Gemini Park.
Do aktywów będących własnością firmy należą dziś 3 obiekty – Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Park Tarnów oraz Gemini Park Tychy, których łączna powierzchnia handlowa wynosi 131 000 m kw. GLA. Laureat wielu prestiżowych nagród, m.in. European Property Awards, Eurobuild Awards, PRCH Retail Awards i CEE Retail Awards.
Reklama