Zmodernizowany sklep w nowej odsłonie oferuje wiele nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają logistykę oraz podnoszą komfort zakupów, a także odpowiadają na zmieniające się potrzeby mieszkańców Krakowa. W sklepie został rozszerzony asortyment produktów oraz wprowadzono nowe koncepty handlowe, w tym m.in. rozwiązanie store in store oraz nowe tematyczne strefy zakupowe.
Hipermarket Carrefour w Krakowie przy ul. Pawiej 5 to nowoczesny sklep o powierzchni sprzedaży ponad 4000 m2, który po remodellingu oferuje rozbudowany asortyment około 28 000 produktów, w tym m.in.,: artykuły tradycyjne, prozdrowotne, BIO oraz pełny wachlarz smaków kuchni świata. Klienci znajdą tu lokalne produkty pozyskiwane przez sklep od lokalnych dostawców, szeroką gamę produktów bezmięsnych czy marki własnej Carrefour w atrakcyjnych cenach. W sklepie po modernizacji zostały dodatkowo wydzielone dla klientów specjalne strefy zakupowe, np. strefa alkoholi z szerokim wyborem produktów dla koneserów, w tym selekcją alkoholi mocnych czy strefa Targu Świeżości, w której klienci znajdą świeże pieczywo, ryby, wędliny oraz mięso. Co więcej, na mieszkańców Krakowa codziennie będzie czekało w nim sushi produkowane na bieżąco na miejscu
w dedykowanej strefie na terenie sklepu.
Jako nowość do zmoderniowanego hipermarketu w Krakowie został wprowadzony nowy koncept store in store, czyli specjalistyczny sklep w centrum hipermarketu. W Carrefour przy ul. Pawiej działają dwa takie koncepty: ze zdrową żywnością oraz kuchniami świata.
Remodelling - bardziej zrównoważone zakupy w Carrefour
W krakowskim hipermarkecie został całkowicie zmodernizowany system chłodniczy.
W trosce o środowisko w placówce zastosowano szereg rozwiązań, dzięki którym sklep jest bardziej zrównoważonym miejscem do zakupów. W budynku wykorzystano energooszczędne oświetlenie, a w lodówkach i zamrażarkach zamontowano szyby wpływające na ograniczenie emisji CO2. Co więcej, Carrefour systematycznie ogranicza masę opakowań produktów własnych oraz rozbudowuje asortyment sprzedawany
w opakowaniach wielorazowych. Zgodnie z zamysłem zero waste produkty z krótkim terminem ważności będą przeceniane nawet o 90%.
Podobnie jak w pozostałych hiper- i supermarketach Carrefour klienci zmodernizowanego obiektu w Krakowie będą mogli oddawać butelki zwrotne bez konieczności przedstawienia paragonu. Sieć będzie zachęcać również do skorzystania z toreb i opakowań wielorazowych przy produktach na wagę, a także udostępni kartony do pakowania zakupów.
Mądre zakupy w czasie inflacji
Codziennie klienci zmodernizowanego hipermarketu w Krakowie mogą znaleźć w ofercie ponad 3500 produktów marki własnej Carrefour w atrakcyjnej cenie. Produkty te są często tańsze nawet o 30% od ich markowych odpowiedników, przy zachowaniu porównywalnego smaku i jakości. Klienci Carrefour mogą skorzystać również z programów sieci, które pozwalają na jeszcze tańsze zakupy. Rodziny posiadające Kartę Dużej Rodziny są objęte stałym rabatem -10% na zakupy, zaś w każdy wtorek ze zniżki -10% mogą skorzystać seniorzy. Z kolei użytkownicy aplikacji Mój Carrefour dostaną dostęp do codziennych zniżek na wybrane artykuły do -50%, zaś w weekend zapłacą 10% mniej za całe zakupy.
Reklama