ZIKiT za pomocą 30 sekundowego spotu chce zwrócić uwagę wszystkich osób, poruszających się po przejściach dla pieszych w słuchawkach, szczególnie w tych miejscach, gdzie przejeżdżają tramwaje.
Kampania ZIKiT ma zwrócić uwagę pasażerów, że droga hamowania kilkutonowego tramwaju jest znacznie dłuższa niż samochodu.
Od 2007 roku na ulicach Krakowa doszło do 47 śmiertelnych wypadków z udziałem przede wszystkim pieszych, wśród których część osób w trakcie wypadku słuchała muzyki za pomocą urządzeń przenośnych. Osoby te nie usłyszały sygnału ostrzegawczego emitowanego przez tramwaj.
Po długim weekendzie majowym Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu planuje kolejną odsłonę akcji Weźże uważaj!. tym razem przeznaczoną dla kierowców.
opr. ab
26.04.2018 | Czytano: 190
Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu rusza z nową kampanią - Weźże uważaj!
Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu rusza z nową kampanią - Weźże uważaj! To niemy film, który będzie można zobaczyć w pojazdach komunikacji miejskiej. Akcja ma zwrócić uwagę wszystkich osób słuchających muzyki w trakcie poruszania się po mieście.
Źródło krakow.naszemiasto.pl
Komentarze
Reklama