Nagrodzony spot promocyjny to element kampanii „Małopolska na rowery”, ale poza promowaniem jazdy na rowerze, skupia się także na kwestii współczesnego uzależnienia od technologii i budowania relacji międzyludzkich. To opowieść wykonana w konwencji storytellingu - historia ojca i syna dziejąca się na przestrzeni kilkunastu lat. Motywem przewodnim jest rower, jednak film odwołuje się bardzo mocno do emocji – wykorzystuje elementy humoru sytuacyjnego, smutku, wzruszenia i radości.
Emitowany w telewizji ogólnopolskiej spot stanowił swoiste call to action, wykorzystując elementy real time marketingu, skłaniał do refleksji i motywował widzów do wspólnego, aktywnego spędzania czasu z rodziną, znajomymi czy przyjaciółmi. Komentarze w internecie pojawiające się po jego emisji potwierdzają, że był to znakomity pomysł na promowanie Małopolski, jako regionu przyjaznego dla rowerzystów i promującego aktywny wypoczynek całych rodzin. Oprócz tego podkreślił, że Małopolska to region przywiązujący dużą wagę do społecznych i zdrowotnych korzyści związanych z jazdą na rowerze.
Podczas 14-dniowej emisji spot zobaczyło ponad 9 mln osób.
Zobacz wyróżniony spot:
01.10.2017 | Czytano: 107
Spot promocyjny „Małopolska na rowery” został doceniony przez ekspertów i zdobył główną nagrodę Grand Prix Kryształów PR-u
Drugi raz z rzędu Małopolska stanęła więc na podium prestiżowego konkursu. Nagradza on najbardziej wartościowe i kreatywne działania promocyjne realizowane przez jednostki samorządu terytorialnego i organy administracji państwowej.
Źródło UMWM
Komentarze
Reklama