Niedziela, 22 grudnia | Imieniny: Honoraty, Zenona, Franciszki
18.06.2016 | Czytano: 134

PGNiG otworzyło pierwszy punkt kontaktu z klientami w centrum handlowym i dopłaca 500 zł do pieca gazowego

PGNiG otworzyło w Galerii Krakowskiej pierwsze w Polsce Biuro Obsługi Klienta BOK Premium. Większość spraw związanych z gazem ziemnym w domu lub w firmie mogą w nim załatwić nie tylko mieszkańcy Krakowa i Małopolski, ale również wszyscy będący pod Wawelem tylko przejazdem.

PGNiG otworzyło pierwszy punkt kontaktu z klientami w centrum handlowym i dopłaca 500 zł do pieca gazowego
Stworzenie punktu obsługi klienta w centrum miasta, utrzymywanie atrakcyjnych cen błękitnego paliwa i dopłata w wysokości do 500 zł na instalację pieca gazowego mają sprawiać, że czysta energia będzie nadal w Krakowie zyskiwać na popularności.

BOK Premium to punkt z dwoma stanowiskami obsługi klientów na poziomie -1 Galerii Krakowskiej. Jego największą zaletą jest łatwa dostępność, stąd lokalizacja w jednym z najbardziej uczęszczanych miejsc w Krakowie. „Otwieramy się na potrzeby naszych klientów. Nasze biura będą tam, gdzie naszym klientom będzie najwygodniej i najbliżej. To ułatwi wyjaśnianie rozliczeń i faktur czy załatwienie przyłącza gazowego oraz innych procedur. Zaczynamy w Krakowie, w kolejnych miesiącach otworzymy takie punkty w innych miastach” – mówi Maciej Woźniak, Wiceprezes Zarządu ds. Handlowych PGNiG SA.

Łatwiejszy kontakt z PGNiG ma pomóc klientom firmy w dostępie do informacji o warunkach podłączenia do sieci gazowej, taryfach, promocjach, a w przyszłości również o kolejnych oferowanych produktach. Ma też uprościć przekazywanie danych o stanie licznika, rozmowę o szczegółach wyliczeń na fakturach i założenie elektronicznego dostępu do e-boka lub eko-faktur. W razie potrzeby wnioski, oświadczenia i inne dokumenty wymagające obecności w BOK mogą wypełniać z pomocą doradcy i składać w Galerii Krakowskiej mieszkańcy całej Polski. „Wychodzimy z czystą energią do klienta, zaczynając w Krakowie – mieście najbardziej w Europie zanieczyszczonych przez niską emisję” – mówi Henryk Mucha, Członek Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.

Do końca zeszłego roku w Krakowie z gazu korzystało niemal 259 tys. odbiorców, z czego ponad 250,5 tys. to były gospodarstwa domowe. W ciągu całego roku firmy i klienci indywidualni zużyli prawie 188 tys. m3 paliwa gazowego, co dało mu drugie – po miejskiej sieci ciepłowniczej – miejsce w udziale w krakowskim rynku ciepła. Od 2013 r. do końca 2015 r. paliwo gazowe wybrało w Krakowie około 3,8 tys. klientów. W tym roku, tylko do końca kwietnia przyłączyło się lub jest w trakcie procesu inwestycyjnego kolejnych 800 klientów. Wysoką skłonność do przechodzenia Krakowiaków na gaz ma podtrzymać rozpoczęta w maju br. promocja „Czyste źródło korzyści”. Jest ona kontynuacją prowadzonego w poprzednich latach programu „Gaz ziemny do ogrzewania to pieniądz dla Ciebie”. Oferowane w niej nagrody pieniężne za zamianę pieca węglowego na gazowy wynoszą od 300 do 500 zł w zależności od wysokości zużycia gazu. Promocja potrwa do końca tego roku. Taniej do sieci gazowej mogą przyłączać się nie tylko mieszkańcy Krakowa, ale całej Polski.
„PGNiG bardzo zależy na poprawie stanu jakości powietrza w Polsce, ponieważ problem jest ciągle groźny dla zdrowia milionów osób, a zimą dotyczy nie tylko największych miast” – mówi Tadeusz Kuczborski, Członek Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny. „Koszty modernizacji ogrzewania warto przeliczyć już teraz, ponieważ proces inwestycyjny potrwa kilka miesięcy” – dodaje.

opr.s/
Źródło mat. prasowy

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Partnerzy malopolskaonline.pl