Czwartek, 28 marca | Imieniny: Anieli, Renaty, Kastora
18.11.2021 | Czytano: 53

Promocja marek oraz zapotrzebowanie na produkty regionalne

W Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu odbyła się wizyta stażowa zorganizowana przez fundację MILA. Wzięli w niej udział przedstawiciele lokalnych stowarzyszeń z sąsiednich powiatów w tym Miodny Szlak, Karpating i Zagórzańskie Dziedziny.

Z przedstawicielkami stowarzyszeń spotkał się starosta nowosądecki Marek Kwiatkowski i Justyna Tokarczyk - dyrektor Biura Promocji i Wspierania Organizacji Pozarządowych Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu.

Warto wspomnieć, że Karpating to produkt turystyczny realizowany na terenie powiatu gorlickiego, a Zagórzańskie Dziedziny – to produkt turystyczny Gminy Mszana Dolna – którego ambasadorem jest Justyna Kowalczyk polska biegaczka narciarska, mistrzyni i multimedalistka olimpijska, czterokrotna zdobywczyni Pucharu Świata w biegach narciarskich.

Marki lokalne są budowane z lokalnymi partnerami. Liczne spotkania, warsztaty, wywiady z przedsiębiorcami pozwalają znaleźć najważniejsze atuty poszczególnych miejsc w regionie oraz określić wspólny mianownik na dalszą promocję. Z punktu widzenia marketingu marki lokalne są znakiem słowno-graficznym, pod którym promuje się grupę produktów posiadających wspólne cechy i wartości, bardzo istotne z punktu widzenia konsumentów oraz jej twórców – producentów i usługodawców. A co najważniejsze marka lokalna jest dziełem tworzonym sercem mieszkańców społeczności lokalnej.

zdj. Maria Olszowska

Źródło Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Partnerzy malopolskaonline.pl