Piątek, 19 kwietnia | Imieniny: Adolfa, Tymona, Pafnucego
19.08.2016 | Czytano: 40

Kampania "Młodość to stan ducha" odniosła sukces

35 mln telewidzów, 6 milionów internautów, 130 tys. odsłon na YouTube i kolejnych 45 tys. na Snapchacie – te liczby potwierdzają sukces, jaki odniosła kampania promocyjna Małopolski, która towarzyszyła Światowym Dniom Młodzieży.

Billboardy, citylighty i komunikacja miejska, portale społecznościowe i oficjalny fanpage, spot telewizyjny a nawet specjalna taksówka – każdy ze sposobów był dobry, aby przekonać pielgrzymów przyjeżdżających do Małopolski na Światowe Dni Młodzieży, że „Młodość to stan ducha”. Twarzą kampanii został 86-letni benedyktyn, ojciec Leon Knabit.

W ten nieco przewrotny sposób kampania, skoncentrowana wokół ŚDM i spotkania młodych, wyszła poza ramy wiekowe. A postaci ojca Knabita ubranego w małopolskie czerwone korale i koszulkę Keep Calm, który w całej Małopolsce spoglądał z ponad 150 różnych nośników nie dało się nie zauważyć.

Ojciec Leon Knabit sprawdzał się też w nietypowej dla siebie roli – taksówkarza. Dzięki akcji specjalnej - „Podróż za jeden uśmiech”, każdy komu udało się złapać specjalną taksówkę mógł podróżować po ulicach stolicy Małopolski w towarzystwie znanego zakonnika. Wydarzenie było relacjonowane na bieżąco na Snapchacie, gdzie w ciągu jednego dnia snapy związane z akcją wyświetlono ponad 2,5 tys. razy, a w trakcie całej kampanii aż 45 tys. razy.

Koncepcję kampanii przygotował Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Departament Marki Małopolska, który dokonał również planowania i zakupu mediów. Spot promocyjny przygotowała grupa TVN Media sp. z o.o., za działania w mediach społecznościowych (Facebook, Snapchat, Youtube, Instagram), w tym realizację reportaży internetowych i akcji „Podróż za jeden uśmiech”, odpowiadała agencja Social Frame. Kreację graficzną przygotowała firma Advert Sp. z o.o. Za produkcję reklam odpowiadały firmy: Ströer Media sp. z o.o. (billboardy w Krakowie), AMS SA (citylighty w Krakowie), Creative Media (billboardy w miastach województwa małopolskiego), Business Consulting Sp. z o.o. (reklama całopojazdowa na tramwajach oraz reklama typu fullback na autobusach miejskich).

opr. ab
Źródło malopolska.pl

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Partnerzy malopolskaonline.pl